۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

اعلانیه ی موسسه دعوت و جهاد


بسم رب الشهداء و المجاهدین
من دعی الی هدی کان له من الاجر مثل اجور من تبعه ، لا ینقص ذلک من اجورهم شیئا.
هر کس مردم را به هدایت و نیکی و خیری (دین خدا) دعوت کند اجر و پاداش همه ی پیروی کنندگان از خود در آن را خواهد داشت بدون اینکه از اجر آنها هم چیزی کم شود.
عزیزان محترم در راه الله تبارک و تعالی باید با جان و مال خویش دفاع کرد تا قانون الهی در زمین حاکم و نافذ شود و انسانیت در سایه ی این قانون راه تکامل را بپیماید تا به عزت و آزادی دست یابد و این راه در گرو این جمله است که باید از جان و مال گذشت و این دو نعمت را تسلیم منعم واقعی نمود
نباید در راه دعوت و جهاد گرفتار اما و اگرها شد باید ایمان به آیات الهی و کلام رسول الله - ص داشت چرا که مدد و نصرت فقط از جانب الله است
گر چه در این میان رژیم های به ظاهر قوی وجود دارند اما در حقیقت قدرت ها و نظام های آنان پوشالی است و ایستادگی و مقاومت دلیر مردان مجاهد نشانی از نصرت الهی در مقابل آنان است.
در این زمان اندک که پرگار زمانه به دور کامل خود رسیده تنها راه نجات از منجلاب ظلم و فساد در این است که باید کوله بار ایمان را برداشت و رهسپار راه حقیقت شد.
آری امروز کمان اسلام نیاز به تیرهایی مانند سعد و خالد و مصعب و صلاح الدین ها دارد.
آری باید ایمان به حقانیت این دین و کمان دار آن داشت و در این راستا از هیچ کوششی نباید دریغ کرد
لذا از شما دوستان عزیز تقاضا داریم که نهایت همکاری و مدد را در نشر و اشاعه ی دین الله داشته باشید
همکاری شما در نشر اخبار ، بیانیه ها و فیلم های جنبش در حقیقت دعوتی است بس عظیم و بیانگر واقعیت ظلم و جور ، فشار و تخریب ، اعدام و دروغ ، تزویر و استعمار این سرزمین و ساکنانش
شهید عبدالواحد محمدی رح با اهدای جان خویش در راه الله تعالی و عزت از دست رفته ی مردمان سرزمینش بزرگترین خدمت را انجام داد و این وظیفه ی من و شماست که آثار و پیغام این شهدای بی کفن را نشر نماییم ، و دنباله رو آرمان و راه این شهید عزیز باشیم.
باشد که :
این عمل مبارک حجتی در قیامت برای ما و شما باشد.
پخش و نشر این فیلم وظیفه ی من و شماست
از طریق سی دی ، ایمیل ، بلوتوث و ...
موسسه ی فرهنگی دعوت و جهاد جنبش مقاومت جندالله ایران

هیچ نظری موجود نیست: